Statistical Report for Department of Economics and Business

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for July 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Factors affecting business valuations for IPO purposes: A case study of AirbnbBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0137
Οι Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Επικοινωνία του Μάρκετινγκ και η Επίδρασή τους στην ΚοινωνίαΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2025-0134
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0127
Ψυφιακά εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευσηΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο2024-0122
Exploring the impact of digital engagement strategies on customer loyalty in the retail industryΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0620
Επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας 5G στις επιχειρήσεις και στο Digital Marketing.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0116
Business plan for a spa -salon enterprise in PaphosMaster of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos201415
Product packaging; an assessment of its influence on consumer buying behaviour and consumer perceptionBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202113
The Influence of The Big Five Personality Traits on Consumer Impulsive Buying BehaviourBusiness Administration Programm, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2020-1013
Ψηφιακοί Νομάδες: Κριτήρια Επιλογής Προορισμού ως Βάση Προσωρινής ΚατοικίαςΠρόγραμμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0111