dc.contributor.advisor | Anastasiou, Anastasios | |
dc.contributor.author | Πανίτσα, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2025-07-25T08:38:45Z | |
dc.date.available | 2025-07-25T08:38:45Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13216 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This work aims to study the effect of artificial intelligence on the digital
marketing of businesses. The study was carried out using the bibliographic
review method. More specifically, modern international bibliography was
searched in the Google Scholar and Science Direct databases. Keywords used
were: artificial intelligence, digital marketing, business. From the results
obtained, studies before 2015 were excluded as artificial intelligence shows
rapid development mainly in recent years. This paper concluded that as AI
evolves, digital marketers need to adapt to the latest developments and
successfully use AI technology to enhance their business performance.
However, this development requires significant financial investment, and small
businesses with limited resources may face difficulties in implementing it.
Failure to adapt quickly to AI can lead to missed opportunities or unsuccessful
strategies, and highlights the importance of continuous learning and
professional development in the field of digital marketing. Ultimately, despite
the inexhaustible potential of artificial intelligence to enhance digital marketing,
it must be recognized that human creativity and intuition are still vital to creating
effective marketing campaigns. Finally, we must be careful that reliance on AI
does not lead to a loss of human touch and authenticity, which can negatively
impact customer engagement and brand trust | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να μελετήσει την επίδραση της τεχνητής
νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η μελέτη
πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο
συγκεκριμένα αναζητήθηκε σύγχρονη διεθνής βιβλιογραφία στις βάσεις
δεδομένων Google Scholar και Science Dircect. Οι λέξεις κλειδιά που
χρησιμοποιήθηκαν ήταν: τεχνητή νοημοσύνη, ψηφιακό μάρκετινγκ,
επιχειρήσεις. Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν αποκλείστηκαν μελέτες
πριν το 2015 καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει ραγδαία εξέλιξη κυρίως τα
τελευταία χρόνια. Από την παρούσα εργασία προέκυψε συμπερσματικά ότι
καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται, οι επαγγελματίες του ψηφιακού
μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμόζονται στις τελευταίες εξελίξεις και να
χρησιμοποιούν με επιτυχία την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης για την
ενίσχυση της επιχειρηματικής τους απόδοσης. Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη απαιτεί
σημαντικές οικονομικές επενδύσεις, και μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένους
πόρους μπορεί να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην υλοποίησή της. Η αδυναμία
γρήγορης προσαρμογής στην τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε
απώλεια ευκαιριών ή ανεπιτυχείς στρατηγικές, και τονίζει τη σημασία συνεχούς
μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Εν τέλει, παρά τις ανεξάντλητες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για την
ενίσχυση του ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να αναγνωριστεί ότι η ανθρώπινη
δημιουργικότητα και αίσθηση εξακολουθούν να είναι ζωτικές για τη δημιουργία
αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ. Τέλος, πρέπει να είμαστε
προσεκτικοί ώστε η εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη να μην οδηγήσει σε
απώλεια ανθρώπινης επαφής και αυθεντικότητας, που μπορεί να επηρεάσει
αρνητικά τη συμμετοχή των πελατών και την εμπιστοσύνη στην επωνυμία. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.subject | ψηφιακό μάρκετινγκ | en_UK |
dc.subject | τεχνητή νοημοσύνη | en_UK |
dc.subject | επιχειρήσεις | en_UK |
dc.title | Η τεχνητή νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετιγκ των επιχειρήσεων | en_UK |
dc.title.alternative | Διατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |