dc.contributor.author | Χριστοδούλου, Σταύρος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-30T07:38:04Z | |
dc.date.available | 2025-07-30T07:38:04Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13219 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The purpose of this study is to present the short-term lease market in the post-Covid-19 era
through an empirical survey of trends and preferences on the part of hosts. It first presents
the evolution of the short-term lease before the coronavirus and outlines what the situation
is at the moment, we are in a period of pandemic that is considered transitional but also
unstable. As far as we know, this study is the first to examine the relative effects of the
Covid-19 pandemic in the last six months entirely in Cyprus both professionally and non professionally, in the increasingly popular P2P accommodation sector. As can be seen after
the first shock of the pandemic, many things have changed in such services, while the hosts
now provide customers with flexibility that was not provided in the past. As can be seen
after the first shock of the pandemic, many things have changed in such services, while the
hosts now provide customers with flexibility that was not provided in the past. Overall,
through the analysis of the research results we saw that today's platforms are not
considered start-ups but established multinational giants, also all companies have taken
some kind of capital that gave them a big boost to invest in new technologies, but also for
for promotional purposes. Finally, we see that some platforms at the beginning of the
coronavirus did not respond with some strategy. They were slow to make decisions to
recover from the cancellations and not to lose the liquidity of the partners, or the attitude
they had towards the cancellation policies was in the interest of the travelers, so as not to
lose their loyal customers. Without thinking about the owners of the accommodation. there
will be fewer commercial hosts with multiple listings, ie companies and more hosts renting
their own property as an additional source of income. | en_UK |
dc.description.abstract | Το αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει την αγορά βραχυπρόθεσμης
μίσθωσης στη μετά Covid-19 εποχή μέσα από μια εμπειρική έρευνα για τις τάσεις και
προτιμήσεις από πλευράς των hosts (οικοδεσπότες). Αρχικά παρουσιάζει την εξέλιξη της
βραχυχρόνιας μίσθωσης πριν από τον κορωνοϊό και σκιαγραφεί ποια είναι η κατάσταση
αυτή τη στιγμή που βρισκόμαστε σε μια περίοδο πανδημίας που θεωρείται μεταβατική
άλλα και ασταθής. Από όσο γνωρίζουμε, αυτή η μελέτη είναι η πρώτη που εξετάζει τις
σχετικές επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 τους τελευταίους έξι μήνες εξ ολοκλήρου
στην Κύπρο τόσο από την πλευρά των επαγγελματιών οικοδεσποτών όσο και των μη
οικοδεσποτών, στον ολοένα και πιο δημοφιλή τομέα καταλυμάτων P2P. Όπως
διαπιστώνεται μετά το πρώτο σοκ της πανδημίας άλλαξαν πολλά σε τέτοιου είδους
υπηρεσίες, ενώ πλέον οι οικοδεσπότες παρέχουν στους πελάτες ευελιξίες που δεν
παρέχονταν στο παρελθόν. Όπως διαπιστώνεται μετά το πρώτο σοκ της πανδημίας
άλλαξαν πολλά σε τέτοιου είδους υπηρεσίες, ενώ πλέον οι οικοδεσπότες παρέχουν στους
πελάτες ευελιξίες που δεν παρέχονταν στο παρελθόν. Συνολικά μέσα από την ανάλυση
των αποτελεσμάτων της έρευνας είδαμε ότι οι σημερινές πλατφόρμες δεν θεωρούνται
start-up αλλά εδραιωμένες πολυεθνικές κολοσσοί, επίσης όλες οι εταιρίες έχουν πάρει
κάποιο είδος κεφαλαίου που τους έδωσε μια μεγάλη ώθηση έτσι ώστε να επενδύσουν σε
νέες τεχνολογίες, άλλα και για σκοπούς προώθησης. Τέλος βλέπουμε ότι κάποιες
πλατφόρμες στην αρχή του κορωνοϊού δεν ανταποκρίθηκαν με κάποια στρατηγική.
Άργησαν να πάρουν αποφάσεις για να ανακάμψουν από τις ακυρώσεις και να μην χαθεί η
ρευστότητα των συνεργατών, ή η στάση που είχαν ως προς τις πολιτικές ακύρωσης ήταν
προς το όφελος των ταξιδιωτών, έτσι ώστε να μην χάσουν τους πιστούς τους πελάτες.
Χωρίς να σκεφτούν τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων. θα υπάρχουν λιγότεροι εμπορικοί
οικοδεσπότες με πολλαπλές καταχωρήσεις, δηλαδή εταιρίες και περισσότεροι
οικοδεσπότες που ενοικιάζουν τη δική τους ιδιοκτησία ως πρόσθετη πηγή εισοδήματος. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.subject | ιδιοκτησία ως πρόσθετη πηγή εισοδήματος | en_UK |
dc.subject | πολυεθνικές κολοσσοί | en_UK |
dc.subject | αγορά βραχυπρόθεσμης μίσθωσης | en_UK |
dc.subject | Covid-19 | en_UK |
dc.title | Η αγορά βραχυπρόθεσμης μίσθωσης στη μετρά covid-19 εποχή: εμπειρική ερευνά για τις τάσεις και προτιμήσεις από πλευράς των hosts (οικοδεσπότες) | en_UK |
dc.title.alternative | Διατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ꓽ Msc Digital Marketing | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |