Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές: Recent submissions
Now showing items 821-840 of 1762
-
Η συμπεριφορά, η κουλτούρα και η επιρροή των καταναλωτών μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και την τεχνητή νοημοσύνη.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Στη σύγχρονη εποχή, ο τομέας των επικοινωνιών έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, εξαιτίας του ότι η τεχνολογία στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών αναπτύσσεται ραγδαία και έχει προσφέρει πλήθος μέσων και εργαλείων για την ...
-
Οι Σουλιώτες στην Ελληνική Επανάσταση
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα την συμβολή των Σουλιωτών στην επανάσταση του 1821, παρουσιάζει την εμφάνιση του Αλή πασά στην Ήπειρο και τις σχέσεις του με τους Σουλιώτες. Από το 1788 ως το 1803 μάχονταν με τον Αλή ...
-
Κλιματική Αλλαγή και Πολιτικές Αντιμετώπισής της στα Πλαίσια της Ε.Ε.
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η κλιματική αλλαγή είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, συνέπεια και απόρροια κατά κύριο λόγο της καταχρηστικής και απεριόριστης ανθρωπογενούς δραστηριότητας, το οποίο αποτελεί άμεση και έμμεση απειλή για τα φυσικά οικοσυστήματα ...
-
H επίδραση του nudge marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ecommerce και η διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των φοιτητών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται, μεγάλες εταιρείες ψάχνουν συνέχεια τρόπους να βρίσκονται σε αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή προσπαθώντας να κατανοήσουν ...
-
Η ηθική μόδα και η σύνδεση της με την συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται σε ένα άκρως επίκαιρο θέμα για την εποχή μας, το όποίο αφορά την ηθική μόδα (ethical fashion) και την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος ...
-
Ο ρόλος της μουσικής στο ψηφιακό marketing και τα social media. Μελέτη σχετικά με τον τρόπο και τον βαθμό που επηρεάζει η μουσική την συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή (e-Consumer Behavior)
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών εφαρμογών, της μουσικής βιομηχανίας και του τρόπου που μπορούν να συμβάλλουν στον τομέα της διαφήμισης είναι ζητήματα που απασχολούν εντόνως τον τομέα των επιχειρήσεων. ...
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την επιχείρηση, φέρνει αυτή πιο κοντά στους υπάρχοντες και στους υποψήφιους εργαζομένους της, μετατρέποντάς την ενδεχομένως σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας, αναφέρεται στην συλλογή, επεξεργασία, ανάλυση και συζήτηση βιβλιογραφικών δεδομένων μέσα από επιστημονικά άρθρα αλλά και την χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για το πως η χρήση των ...
-
Οι απεργίες των καπνεργατών της Καβάλας κατά την διάρκεια του Μεσοπολέμου
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο καπνός αποτέλεσε το βασικό στοιχείο που μετέτρεψε την πόλη της Καβάλας από μία οθωμανική επαρχιακή πόλη σε ένα από τα σημαντικότερα εξαγωγικά κέντρα της Βαλκανικής Χερσονήσου. Η ενασχόληση με τον καπνό δημιούργησε το ...
-
Η εξωτερική πολιτική της Ελλάδος την περίοδο 1911-1919 υπο το πρίσμα του νεοκλασικού ρεαλισμού
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022, 2022-06)Η περίοδος 1911-1919 χαρακτηρίζεται από ιστορικά γεγονότα που προκαλούν ένα απειλητικό εξωτερικό περιβάλλον και ένα ταραχώδες εσωτερικό. Το ελληνικό κράτος διαμέσου της εξωτερικής του πολιτικής προσπαθεί να διασφαλίσει την ...
-
H οικονομική πολιτική των Δυνάμεων Κατοχής στην Ελλάδα και το ελληνικό αντιστασιακό κίνημα
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Στο γενικό πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας στόχος αποτελεί η μελέτη και η ανάλυση της οικονομικής πολιτικής που ακολούθησαν οι Δυνάμεις Κατοχής στην Ελλάδα καθώς και η μετέπειτα πυροδότηση και δημιουργία του ...
-
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας, τηλεργασία και οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Αντικείμενο ενασχόλησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδος, η τηλεργασία και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της αποκεντρωμένης Ελλάδας. Κατά ...
-
Ο ανταγωνισμός των μεγάλων και περιφερειακών δυνάμεων για τον έλεγχο της Ανατολικής Μεσογείου, η περίπτωση της Κυπριακής ΑΟΖ
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η Ανατολική Μεσόγειος ευρισκόμενη μεταξύ τριών ηπείρων και σημαντικών θαλασσών του πλανήτη, από αρχαιοτάτων χρόνων βρισκόταν στο επίκεντρο του ανταγωνισμού των ισχυρών παγκόσμιων και περιφερειακών δυνάμεων. Ο συνεχιζόμενος ...
-
Κυβερνοασφάλεια και ψηφιακή εποχή στη δημόσια υγεία
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-07)Στην παρούσα διατριβή θα πραγματευτούμε έννοιες όπως δημόσια διοίκηση, κυβερνοασφάλεια, κυβερνοεπίθεση, κυβερνοπολιτική και κυβερνοάμυνα. Η διαχείριση της συνεχούς και ραγδαίας αύξησης των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο ...
-
Η Στρατηγική και Πολιτική της Τουρκίας στη Δυτική Θράκη σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα από τη Συνθήκη της Λοζάνης έως σήμερα.
(Πρόγραμμα Διεθνών Σχέσεων, Στρατηγικής και Ασφάλειας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να μελετήσει την στρατηγική και πολιτική που επιδεικνύει η Τουρκία στη Δυτική Θράκη με άξονα την μουσουλμανική μειονότητα που διαβιεί στην περιοχή, η οποία είναι και η μόνη αναγνωρισμένη ...
-
Αποτυπώσεις και γνωρίσματα της Μεγάλης Ιδέας, στην πολιτική αντίληψη και τους ευρύτερους χειρισμούς του Ε. Βενιζέλου και του αντιβενιζελικού κόμματος, κατά την περίοδο της μικρασιατικής εκστρατείας (1919-1922)
((Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Το θέμα του πολέμου στη Μ. Ασία, με τη συνακόλουθη τραγική του κατάληξη έχει αναμφισβήτητα έναν ιδιαίτερο και ξεχωριστό χαρακτήρα στη νεότερη ελληνική ιστορία και θεωρείται επίμαχο. Η διεξαγωγή του δημοσίου διαλόγου ...
-
Η ίδρυση της ΕΠΟΝ και πτυχές της πολύμορφης δράσης της
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η Ενιαία Πανελλαδική Οργάνωση Νέων (ΕΠΟΝ) αποτελεί το αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής εργασίας. Ειδικότερα, στόχος της διπλωματικής διατριβής είναι να διερευνηθούν οι συνθήκες που οδήγησαν τους νέους να ...
-
Ο εθνικός διχασμός (1915-1917) μέσα από το τύπο της Κρήτης
(Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Με την παρούσα εργασία προσπαθούμε να αναλύσουμε την περίοδο του Εθνικού Διχασμού, μίας περιόδου από το 1915 έως το 1917. Και αναζητούμε στον Τύπο της Κρήτης πως καταγράφηκε αυτή η περίοδος. Η Ελλάδα μέσα από τους ...
-
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...
-
Οι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Τα έξυπνα ηχεία αποτελούν ένα είδος τεχνολογίας που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την χρήση τους με σκοπό την φωνητική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και την ...
-
Η εφαρμογή του gamification στη digital marketing στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η σύνδεσή του με το engagement και loyalty των καταναλωτών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το παιχνίδι είναι συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση, ξεπερνά τα όρια της παιδικής ηλικίας και είναι παρόν ακόμα και στην ενήλικη ζωή μας. Η εισαγωγή στοιχείων παιχνιδιών σε καθημερινές δραστηριότητες, μπορεί να τις ...